Mikä ihana viikko tämä on ollut! Aamuisin olen voinut nukkua ihan niin pitkään kun olen halunnut, ja sen myötä olenkin herännyt joka aamu aiemmin. Tänään jo yhdeksältä. Jihaa! Ehkä ensi viikolla kun koulu alkaa, en ole ihan niin koullut. Muutenkin pitkät aamut ovat miellyttäviä, olen syönyt ihania aamiaisia ja lukenut (jopa nakuna parvekkeella, kun oli niin mahtava auringonpaiste, eikä sinne kukaan näe, kun on korkea suojakaide ja ylin kerros) ja päivitellyt ipodia ja siivonut ja kaikkea, mutta omassa tahdissa eikä liikaa kerralla.

Nyt ajattelin käydä lenkillä, sillä urkkailu saa tulla jäädäkseen. "Lisää liikkumista" -huutaa keho, ja mikä minä olen sitä siltä kieltämään. Tyyppi teki meille eilen illalla banana-spiltit, ja ah ja voi kun ne oli hyviä.Aikoo tästä lähtien tehdä joka viikko yhden uuden äätelöannoksen. Sopii!

Tulevasta kouluvuodesta tulee kiireinen. On paljon rästikursseja ja opinäytetyö ja kaikkea, mutta mieli hyvä ja tarmokas. Ennenkaikkea tarmokas! Kyllähän se auttaa edes vähän. Auttaahan?