Koulu, koulu, koulu, koulu. Sitä on niin maan perhanasti ja silti tuntuu, etten saa mitään aikaiseksi. En oikein tiedä mistä aloittaisin. Blaah! Ja postista tuli shokki uutinen, Kela katkaisee tammikuusta lähtien opintotukeni. Tästä raivostuneena ja hermostuneena aloitan puhelinrumban ja odottelin vain että pääsen huutamaan jollekin naama punaisena. Sillä minä kyllä sain muutama kuukausi sitten opintojen etenemisselvityksen, johon vastasin asiallisesti ja ajallaan. Viime vuonna jäi kevään kurssit kesken kun lähdin sinne Helsinkiin töihin. Niin, että kerta. Ja nyt taas teen niin hulluna hommia, etten voi tuetta elää koko kevättä jos syksyyn mennessä aion valmistua.

Onneksi sain oikeat ihmiset kiinni ja kaikki selvis. Mulla tulee tältä syksyltä 43op, joita ei nyt kukaan kirjaa ennen tammikuun ensimmäistä. Sitten voin hakea opintotuen palauttamista, koska olen tienannut 22op tuen katkaisun jälkeen. Perhanan byrokratia.

Tehtiin Tyypin kanssa wokkia, joka oli hyvää! Kohta aion tehdä mustikkapannareita ja jämähtää telkkarin eteen. Oon nimittäin hakannu koko päivän tätä näppistä. Olen taukoni ansainnut.

Ps: Eilen katottiin Clerks 2. Se oli huippu!! Suosittelen kaikille, jotka haluaa nauraa.