Tämmöistä ei SAA tapahtua. Eilen palasimme kotiin, ja aloin vielä illalla mietimään tämän päiväistä ohjelmaa: koulua ja sitten illalla sinne uuteen paikkaan siivoamaan. Kunnes huomaan, etten löydä niitä työpaikan avaimia mistään! Enkä ole löytänyt tähänkään menessä. Soitin poliisin löytötavaraankin, muttei siellä mitään ollut. En kestä! Miten kellekkään voi sattua tämmöistä? Oon käynyt siellä siivoamassa kerran, KERRAN, ja jo nyt olen hävittänyt avaimet. Voi perse. Ja jos ei ne kohta ala löytyä, niin pakkohan mun on sinne soittaa, että mikä aasi oon, että jotenkin pääsen sinne illalla. Jos ne nyt enää haluaa olla mun kanssa tekemisissä. Yäk, mikä alku viikolle. Toivon, että siellä kadonneiden tavaroiden universumissa on nyt hauskaa, sillä täällä Oulussa on yks hyvin surullinen nuori nainen.