Hui, kun on ollut taukoa. Olen ollut flunssasta kipeä ja täyttänyt vuosia. Eilen minusta tuli kaksikymmentäneljä vuotias. Ystäviä kävi, ja olin leiponut piirakkaa ja tehnyt salaattia. Katsottiin telkaria ja höpötettiin. Oli mukavaa!

Tälle olen nauranut aika paljon. Eilen illalla Tyyppi lauloi mulle potpurin joka sisälsi aika paljon Hausmyllyä. Olin shokissa siitä, että se osasi niin paljon kappaleita ulkoa. Toki se oli aika hauskaakin.

Opinnäytetyön eteen pitäisi tehdä paljon töitä. En ole motivoitunut. Olen suorastaan anti-motivoitunut. Onneksi kyseessä ei ole pelkästään minun opinnäytetyöni, niin saan vetoapua työparilta. Muuten koulua hirvittävän vähän, mikä on mukavaa.

Naapuriin on muuttanut uudet asukkaat. Ovat jotenkin omituisen oloisia. Ja heidän (luultavasti miehen) pissaaminen kuuluuu ihan selvästi  meidän olohuoneeseeen. Se on melko inhottavaa.