Viime yönä (tai siis ihan hetki ennen herätystä) näin tosi hekumallista, mutta moraalitonta unta. Siinä olin mainostoimistossa harjoittelijana ja minun ja toimiston pomon välillä oli pikkaisen sutinaa. Minä olin vain nuori ja ihana ja pomo vanhempi ja naimisissa.Tästä kaikesta huolimatta päädyimme minun kotiini jossa veljeni oli imuroimassa, ja jonka lähetin aviorikkeen alta pois.
Herättyäni olin aivan sekaisin. Mies oli niiiiin ihana, että vielä aamupalaverissa huomasin olevani erittäin hyvällä tuulella, ja kun mietin, että mitä muka on tapahtunut/tulee tapahtumaan josta olen näin mielissäni, tajusin sen johtuvan unesta.

Enkä minä todellakaan halua olla osallisena kenekään aviorikkeessä, saati syyllistyä sellaiseen itse. (Vaikkakaan unessa en elänyt Tyypin kanssa.)

Taitanee syynä olla edellisiltana katsottu Tahdon asia ja O.C:n viimeinen jakso. Ensin mainitussa oli aviorikettä jälkimmäisessä kiihkeää.

Että näinkin syntisiä (ja vähän salaa ihania) asioita täällä tänään. Pitimäni ottaa kahvikoneesta moccakaakao, mutta vahingossa painoin cappucino-nappia. Argh. En juo kahvia, mutta moccakaakaossa sitä on niin vähän, että se menee. Mutta cappucino on liikaa. Pakko se oli kuitenkin juoda, sillä pois en suostu heittämään (tuhlaus, maailmanpelastus, haaskio jne.).
Tuleekohan musta hirveä kofeiini-addikti?