Viikonloppu on tullut tiensä päähän. Olen oikeastaan ihan innoissani. Ensi viikolla on mukavia koulujuttuja ja huomenna pääsee taas jumppaan. Ja olisihan sitä päässyt tänäänkin, mutten mennyt, koska käytiin Tyypin kanssa 1,5h kävelyllä. Oli ihan keväistä ja lämmintä. Meren jäälle uskallettiin kuitenkin pikkuisen, ja juotiin sellasella onnettomalla kivisaarella kaakaota. Oli termari mukana ja kaikki. Kotiin tullessa haettiin subista ruokaa. Otin vege-pihvin, joka on aivan fantastinen!! Joka ei ole sitä kokeillut, maistakoon! Tämä ei ole kehotus, vaan käsky.

Tiistaina loppupalaveri keittokirjasta. Saas nähdä millaista palautetta tulee. Itse kirjaan olen tyytyväinen, mutta oman työn arviointiin (jota piti olla hikiset 5 sivua) olen kyllä pettynyt. Tein sen ihan viime tipassa ja vailla mielenkiintoa. Se kyllä paistaa sieltä. Njäh. En jaksa miettiä sitä nyt. Sillä sen sijaan mietin, että: olen ollut 10 päivää syömättä karkkia! Minä. Tämä on uskomatonta. Vaikkakin välillä äärimmäisen vaikeaa ja kovan työn takana. Mutta totta se on. Ja aion vielä jatkaa kuun loppuu. Kokonaisen viikon. Melkoinen selkäranka meikällä. Eikö?