Se on nyt niin, että sovitaanko luontoäiti, että tästä lähin tullaan sen kevään kanssa ajoissa ja kohillaan??? Oon nimittäin niin lopen kyllästynyt tähän valumiseen ja kutiamiseeen ja kökköisytteen ja ja ja ja... Eli siis hirveä altsu allergia jyllää, koska kevät oli tänä vuonna myöhässä ja nyt kun on lämmintä ja aurinkoista ne kaikki perkeleet kukkivat yhtäaikaa. Great. Ja minä kun olen kaikelle mahdolliselle allerginen. Äh!
Toki oon nappaillu reseptilääkkeitä, mutta silti..

Muuten elo on oikein reipasta. Eilen olin bodybarbicissa ja maanantaina pumpissa ja bodypilateksessa. Jesh kun oon tehokas. Ja kohta lähden juoksemaan tuota töölölahden rantaa ympäri. Tänään meneekin sitten lähes loppupäivä töissä. Huomiseksi pakotin veljen kanssani verta luovuttamaan. On jo senkin aika tehdä osansa.